Skip to main content

Projekty w których biorą udział uczniowie naszego Liceum:

Punktacja



  • Specjalna do prac pisemnych

  •  75     6
  •  65     5+
  •  55     5
  •  50     4+
  •  45     4
  •  40     3+
  •  35     3
  •  30     2+
  •  25     2
  •  20     1+'


  • pkt (od) ocena
  •  10    6
  •  10    5+
  •  9    5
  •  8    4+
  •  8    4
  •  7    3+
  •  6    3
  •  5    2+
  •  4    2
  •  3    1+'


  • pkt (od) ocena
  •  15    6
  •  14    5+
  •  14    5
  •  12    4+
  •  11    4
  •  10    3+
  •  8    3
  •  7    2+
  •  6    2


  • 20    6
  •  19    5+
  •  18    5
  •  17    4+
  •  15    4
  •  13    3+
  •  11    3
  •  10    2+
  •  8    2
  •  6    1+'


  •  25    6
  •  24    5+
  •  23    5
  •  21    4+
  •  19    4
  •  16    3+
  •  14    3
  •  12    2+
  •  10    2
  •  8    1+'


  •  30    6
  •  29    5+
  •  27    5
  •  25    4+
  •  23    4
  •  20    3+
  •  17    3
  •  14    2+
  •  12    2
  •  9    1+'

  •  35    6
  •  34    5+
  •  32    5
  •  29    4+
  •  26    4
  •  23    3+
  •  19    3
  •  17    2+
  •  14    2
  •  11    1+'

  •  40    6
  •  38    5+
  •  36    5
  •  33    4+
  •  30    4
  •  26    3+
  •  22    3
  •  19    2+
  •  16    2
  •  12    1+'

  •  45    6
  •  43    5+
  •  41    5
  •  37    4+
  •  34    4
  •  29    3+
  •  25    3
  •  22    2+
  •  18    2
  •  14    1+'

  •  50    6
  •  48    5+
  •  45    5
  •  42    4+
  •  38    4
  •  33    3+
  •  28    3
  •  24    2+
  •  20    2
  •  16    1+'

  •  55    6
  •  53    5+
  •  50    5
  •  46    4+
  •  41    4
  •  36    3+
  •  30    3
  •  26    2+
  •  22    2
  •  17    1+'


  •  60    6
  •  58    5+
  •  54    5
  •  50    4+
  •  45    4
  •  39    3+
  •  33    3
  •  29    2+
  •  24    2
  •  19    1+'

  •  65    6
  •  62    5+
  •  59    5
  •  54    4+
  •  49    4
  •  42    3+
  •  36    3
  •  31    2+
  •  26    2
  •  20    1+'

  •  70    6
  •  67    5+
  •  63    5
  •  58    4+
  •  53    4
  •  46    3+
  •  39    3
  •  34    2+
  •  28    2
  •  22    1+'


  •  80    6
  •  77    5+
  •  72    5
  •  66    4+
  •  60    4
  •  52    3+
  •  44    3
  •  38    2+
  •  32    2
  •  25    1+'









Popular posts from this blog

Klasa 5

Sprawdzian I: 490 p.n.e.- bitwa pod Maratonem, I wojna Greków z Persami 753 p.n.e. - legendarne założenie Rzymu 44 p.n.e. - śmierć Juliusza Cezara 1 rok n.e. - narodziny Jezusa Tabela: A (wersja podstawowa, na Bdb);  B (wersja rozszerzona o wyjaśnienia) Powyżej dwie tabele. Wykazy zawierają skrót wymaganych informacji.  Zastrzeżenie:  Kolorem czerwonym  oznaczono elementy, których znajomość może pomóc w uzyskaniu oceny  bardzo dobrej Kolorem zielonym  oznaczono elementy, których opanowanie zaleca się na ocenę c elującą Elementy fioletowe i żółte  - wiedza prawie zupełnie zbędna i elementy dyskusyjne :) Sprawdzian nr I:  Zadanie I: Tabelka, luki Na podstawie powyższych tabel uzupełnij luki - tj.  ok. 10 najważniejszych postaci/ dat/ wydarzeń z historii (tematy 1.1-1.4; 2.1-2.2; 2.5; 3.2), wg powyższego schematu. Zadanie II: Uszereguj wydarzenia:  uluż w odpowiedniej kolejności wydarzenia (np. na osi czasu) od najstarszego do tego, które będzie najpóźniej Pierwszy człowiek w Europi

Pierwsza wojna światowa

Co będzie na sprawdzianie, etc.? Kilka (7) najważniejszych dat rocznych, np: Wybuch wojny Rewolucje w Rosji Przystąpienie USA do wojny Uporządkuj chronologię wydarzeń , spośród wymienionych 3 wydarzeń wskaż pierwsze i ostatnie.  Uporządkuj państwa ; po której stronie konfliktu walczyły? Wybierz 1 z 2 zaproponowanych zagadnień (łącznie jest 7 zagadnień- zob. podwykaz) i opisz w ok. 8 minipunktach (każdy punkt, to przynajmniej 3 fakty; ktoś, coś, gdzieś itp) Wspaniałe stulecie? U progu I wojny, miniwątki które można poruszyć: Europa, Austria i Cieszyn przeł. XIX i XX w. sytuacja gospodarcza, społelczna i geopolityczna Bałkany Panujący np. FJI - sielankowy portret rozwój przemysłu, szkolnictwa, przykłady Rywalizacja narodowa w różnych częściach Europy Austria 12 Narodów - jakich, kto prześladuje a kto prześladowany? Cieszyn sielankowy z piosenki Nohavicy Tesinska, tzn.? Konflikt polsko-niemiecki na Śl. Ciesz. -  Krwawa niedziela w Cieszynie itp. dyskryminacja Polaków Szkoły  Rota - genez

Klasa 4

Podstawa programowa (2024), cz. I: "KLASA IV I. Elementy historii rodzinnej i regionalnej.  Uczeń: 1) zbiera informacje na temat historii swojej rodziny, gromadzi pamiątki rodzinne i opowiada o nich; 2) poznaje historię i tradycje swojej okolicy i ludzi dla niej szczególnie zasłużonych; zna lokalne zabytki i opisuje ich dzieje. II. Najważniejsze elementy polskiego dziedzictwa kulturowego. Uczeń: 1) zna symbole narodowe (barwy, godło, hymn państwowy), najważniejsze święta narodowe i państwowe, potrafi wytłumaczyć ich znaczenie; 2) wiąże najważniejsze zabytki i symbole kultury polskiej z właściwymi regionami. III. Refleksja nad historią jako nauką. Uczeń: 1) wyjaśnia, na czym polega praca historyka; 2) wskazuje sposoby mierzenia czasu w historii i posługuje się pojęciami chronologicznymi; 3) rozpoznaje rodzaje źródeł historycznych; 4) odróżnia historię od dziejów legendarnych (....)". Punkt III. Rozwinięcie - Refleksja nad historią jako nauką: 1) Na czym p