Skip to main content

Projekty w których biorą udział uczniowie naszego Liceum:

AI - polecenia


XIX: 
Stwórz dla uczniów klasy 3 LO tabelę w której porównasz sytuację Polaków w 3 zaborach i innych terytoriach wcielonych do Rosji, Austrii i Prus (te wcielone to: Górny Śląsk; Śląsk Cieszyński; Wileńszyzna) w latach 1867-1914 (pół wieku Belle epoque?) ; ujmij wolności i ich braki (tj. prześladowania); czy można stosować język polski i gdzie; czy można uczyć historii polsk; są polskie Muzea-Pomniki itp? i; poziom analfabetyzmu; glówni działacze narodowi (MIarka; Stalmach) postawy lojalizmu, pozytywizmu warszawskiego, pray organizcznej; Oceń wg swoich kryteriów Skalę WOlnośi, prześladowanie od 1 do 10

super zrób transpozycje kolumn i wierszy; dodaj wiersz polskie pomniki, uniwersytety, szkoły średnie: Tak lub nie; przy pruskim uwzględnij ustawę kagańcową; dodaj po 1-2 przykłądach, np. Września; Drzymała; Apuchtin; Macierz szkolna dla KSięstwa Cieszyńśkiego i I. gimnazjum prywatne Macierzy (1895)=LO Osuchowskiego+Koper; Cieszyn słynie z pracy organicznej; Krakó z konserwatyzmu i lojalizmu; Dopisz Miłość elit i chłopstwa do władcy wiersz (nastroje lojalistyczne) oceń w skali od 1 do 10