Nasz deal w skrócie,
czyli czego od Was wymagam, jakich zasad musicie przestrzegać w związku z naszymi zajęciami z historii.
- 0. Jestem licealistą przed "egzaminem dojrzałości", wdrażam się do dorosłego życia i samodzielnego studiowania. Etap szkoły podstawowej mam już za sobą.
- Wykazuję się, "3*S":
- samodzielnością,
- sumiennością,
- szacunkiem dla zasad panujących na zajęciach
- 1. Mam zeszyt.
- Notuję w nim: temat, datę, minimum 5 zdań z każdego tematu.
- By dbać o kreatywność i powtarzać raz na trzy zajęcia tworzę autorski minirysunek edukacyjno-humorystyczny (rysując np. postać z zajęć, która bai i uczy jednocześnie).
- 2. Mam podręcznik,
- noszę go na zajęcia i korzystam z niego
- (w wyjątkowych przypadkach można korzystać z jednego podręcznika na ławkę).
- 3. Korzystam strony internetowej (koperlo.blogspot.com), dedykowanej naszym zajęciom; tworzonej przez nauczyciela,
- szczególnie gdy chcę uzupełnić notatkę w razie nieobecności na danych zajęciach, przed sprawdzianem, etc.
- tam pod adresem: https://koperlo.blogspot.com/p/mat-edukacyjne.html znajdują się wyszczególnione konkretne działy i tematy, a w nich:
- a) skrót informacji z każdego tematu w 5 punktach
- b) szkic notatek (ok. 20 punktów) z każ
- 3. Mam minimum 3 oceny, tj. z:
- odpowiedzi;
- aktywności
- pracy pisemnej
- 4. Jestem odpowiedzialny i darzę szacunkiem szkołę oraz zasady w niej panujące. Przestrzegam statutu, tj. np.:
- Nie korzystam z telefonu na zajęciach.
- Jeśli nie jest on schowany do plecaka, to liczę się z tym, iż spotka mnie:
- odpytywanie
- -5 punktów za niestosowne zachowanie
- -10 punktów za korzystanie z telefonu na zajęciach
- nie spóźniam sie na zajęcia,
- aktywnie uczestniczę w zajęciach lekcyjnych i nie zakłócam ich przebiegu
- jeśli spóźniam się, bądź przeszkadzam w zajęciach, to liczę się z tym, iż może to skutkować wezwaniem do odpowiedzi ustnej.
- W razie naruszenia standardów szkoły grożą konsekwencje wymienione w statucie, m.in. ujemne punkty, zob. niżej: